2007-11-27

Skola då.

Jag var i skolan idag då. Första gången sedan jag var sjuk. Och jag är väldigt trött nu. Mer trött än jag borde vara. För egentligen borde jag göra skolarbete. Fast jag orkar verkligen inte. Det är förjävligt om man säger. Och nästa vecka blir det School-week from Hell. Med alla prov redovisningar och inlämningar. De facto börjar nog den veckan redan på torsdag med franska diagnos. Och jag är inte fullt frisk. Jag orkar inte. Nej, nu lägger jag mig framför tv:n och samlar kraft. För jag måste orka. Annars blir jag sänkt. Och det vill jag ju inte.

Det är förresten bestämt nu. Simmningen och jag pausar fram till efter USA. Eller kanske ännu längre. Beroende på när jag blir frisk och hur jag känner mig. Jag var i simhallen igår och talade om för tränaren. Fick sån lust att simma. Men jag får ju inte anstränga mig. Bajs.

Inga kommentarer: