2007-11-11

I live to function, on my own is all I know.

Det är färdigsimmat för mig. För den här helgen i varje fall. Det var bara ett viktigt lopp idag och där klarade jag av att simma på pers. Loppet var 100fjäril och 1.10.19 blev tiden. Jag är nöjd. Jag är trött. Och jag är nog rätt glad. Det borde jag i varje fall vara. Men jag är inte alltid helt logisk.Det blev det inga bilder, batterierna i kameran bestämde sig för att ge upp precis när jag skulle börja ta publicerbara bilder. Så inga bilder idag. Tyvärr.

Men i varje fall är jag hemma, och sitter och lyssnar på Porcupine Tree. Men det händer inte så länge till för snart, snart åker jag på ledarkurs i kyrkan. Det blir trevligt. Om jag lyckas att hålla mig vaken vill säga. Jag är bara så trött efter två tävlingsdagar med totalt nio lopp. Har ju gått upp vid halv sju hela helgen. Det är ju ungefär när jag går upp till skolan så ingen sovmorgon här. Nej, nej. Så allt fokus på att hålla sig vaken ikväll. Och så ska jag försöka att ha trevligt smatidigt. Det går nog ska ni se. Nu lite mer lyssning på Porcupine Tree och lite läsning av trevliga bloggar. Sen ut i kallvädret för att åka till ledarkurs.

Inga kommentarer: