2007-11-26

Så här.


Jag har tecknat lite. Den här bilden var nån slags bild av hur jag skulle vilja att jag såg ut. Ibland i varje fall. När jag precis ritat den så såg min bror den. Vid det tillfället var den inte färglagd som nu. I vart fall så sa han att det ser ju ut som du. Det värmde. Sen färglade jag och så blev hon lite för hård för min smak. Jag gillar fortfarande hur hon ser ut, men jag det är det inte alls.


Den här bilden är något jag hemskt gärna skulle trycka på en t-shirt. Kanske färglagt i färger liknande dem på pennorna i bilden eller andra klara färger. Det skulle vara kul att göra. För tänk dig en alldeles egen t-shirt. Jag ska fundera på hur jag ska göra det och sen försöka sätta planen i verket. Låter inte det väldigt trevligt så säg.

På tal om ingenting och allting. Jag har vart hos läkare igen med min feber. Tagit ett antal blodprov. De snabba var blanka men nu väntar vi på provsvar som tar lite längre tid att få. Om två veckor ska jag på återbesök i vårdcentralen. Läkaren kom i varje fall fram till att det inte smittar vad jag än har, med andra ord får jag gå till skolan om jag orkar. Men ingen gympa eller annan fysisk aktivitet. Så imorgon ska jag försöka halva dagen. Det innebär lite mindre skrivande här och mer skolarbete. Vi hoppas att det går vägen så att jag kan börja komma ikapp med allt jag missat senaste veckan. Yeahyeah.

Inga kommentarer: